#1 Skrevet Januar 20, 2010 Som teksten over, vil jeg ha justerbare fjørbein til min urquattro! Den har nå understell fra S2! Lurer på om noen vet hva slags alternativer som fins,hva som er bra, merke, til hvilke priser og hvem som er forhandlere? Takker veldig for alle svar... Sigurd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2010 Du har hvert fall kw og h&r, disse får du hvert fall med TUV. Om dette ikke er nødvendig så finnes det endel custom varianter rundt omkring lurer på om du slipper å sende inn fjørbeina til kw og/eller h&r nå forresten.. greit å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2010 Hei om det er S2 fjærbein så har H&R et bra understell. Men ta kontakt med KRB eller Frode Jørgensen så får du nok det du trenger regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2010 Takk gutter! Det var supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...