1983 Golf Gti blinklys problem

Anbefalte innlegg

Hei, en 83 modell Golf GTI. Jeg har tatt ut alt av instumenter for så å sette det i sammen, men nå vil ikke blinklysa blinke. I instrumentpanelet lyser "blinklys på" lyset konstant, uten å blinke som i takt med blinklyset som det skal gjøre. Er det releet som er gåent?

Kan også nevne at når jeg trykker på nødblink fungerer alle blinklys i takt.

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan forklare hva som er galt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville ha prøvd et nytt rele

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakpå nødblink bryteren er det en liten ledning som skal gå til blinklyset. Sjekk om denne står der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ledningen er der ja Kjell. Hvilket nr er det på releet? Kan det stemme med 19?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg. Jeg har bytta releet også. Varselblink virker. Har du fått fiksa det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått fikset det nei, har også prøvd å bytte relè uten hell. Noen som har en løsning på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis av meg hadde akkurat det samme problemet for litt siden, han tok til slutt ut dashbordet å da var det en blå/hvit (tror jeg) ledning som hadde smelta skikkelig. verdt å sjekke om det ikke løser seg på andre måter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også ganske vanelig at selve nødblink bryteren er gåen. har byttet på mange av egne biler + endel kundebiler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Har akkurat samme probblem her og :-( Har du fått fiksa da??

Mvh Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet for noen uker siden på en mk1 cab og da manglet den ene kabelen bak på nødblinkbryteren

Er enkelt å se da det er eneste kabelen på den som er separat og ikke sitter i selve kontakthuset.

Mener den er blå/sort eller blå/hvit

Det var også en som hadde tatt ut dashen og glemt å sette kabelen tilbake på riktig sted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg endelig fått fiksa Blinklysa :D Det skal vera ein svart/blå kabel, som kjem frå tenninga. Så vis ein ikkje finne den kabelen er det berre å legga opp ein ny ;) Lykke til om du ikkje har fått fiksa da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.