#1 Skrevet Januar 20, 2010 Hei, en 83 modell Golf GTI. Jeg har tatt ut alt av instumenter for så å sette det i sammen, men nå vil ikke blinklysa blinke. I instrumentpanelet lyser "blinklys på" lyset konstant, uten å blinke som i takt med blinklyset som det skal gjøre. Er det releet som er gåent? Kan også nevne at når jeg trykker på nødblink fungerer alle blinklys i takt. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 Noen som kan forklare hva som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 Tror jeg ville ha prøvd et nytt rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Bakpå nødblink bryteren er det en liten ledning som skal gå til blinklyset. Sjekk om denne står der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2010 Den ledningen er der ja Kjell. Hvilket nr er det på releet? Kan det stemme med 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2010 Jeg har samme problem som deg. Jeg har bytta releet også. Varselblink virker. Har du fått fiksa det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2010 Jeg har ikke fått fikset det nei, har også prøvd å bytte relè uten hell. Noen som har en løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2010 en kompis av meg hadde akkurat det samme problemet for litt siden, han tok til slutt ut dashbordet å da var det en blå/hvit (tror jeg) ledning som hadde smelta skikkelig. verdt å sjekke om det ikke løser seg på andre måter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2010 også ganske vanelig at selve nødblink bryteren er gåen. har byttet på mange av egne biler + endel kundebiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2010 Heisann Har akkurat samme probblem her og :-( Har du fått fiksa da?? Mvh Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2010 Hadde samme problemet for noen uker siden på en mk1 cab og da manglet den ene kabelen bak på nødblinkbryteren Er enkelt å se da det er eneste kabelen på den som er separat og ikke sitter i selve kontakthuset. Mener den er blå/sort eller blå/hvit Det var også en som hadde tatt ut dashen og glemt å sette kabelen tilbake på riktig sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2011 Då har eg endelig fått fiksa Blinklysa Det skal vera ein svart/blå kabel, som kjem frå tenninga. Så vis ein ikkje finne den kabelen er det berre å legga opp ein ny Lykke til om du ikkje har fått fiksa da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...