#1 Skrevet Januar 20, 2010 Låsen på bakluka forsøker uavbrutt å åpne seg. Høres nesten ut som bilen har fått "hickup" Låsen slutter å skape seg når jeg trykker inn bryteren på bakluka (men åpner seg ikke) straks jeg slipper bryteren så fortsetter låsen konstant med å åpne og lukke seg. Noen som har løsningen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 Har du sett etter om det er kortslutting noen plass? Hadde samme problemet på A3en jeg hadde og da var det en kortslutting i bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 Har byttet endel av de trykktastene pga det problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Hadde samme problem på en Transporter T5 jeg kjørte . justerte litt på låsemekanismen , virket fint etter det . Skyldes vel at den ikke greier å dra låsen helt i posisjon og da slipper den opp å prøver på nytt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2010 Hadde akkuart samme problem på en A3 2002 mod. Slang igjen luka og så åpnet den seg igjen med en gang. Trodde først at det var noe is eller snø som hadde lurt seg inn. Ble til at jeg byttet låsekassa. Koster rundt 500,- og gjort på 5 min. Ikke vært noe problem etter det... Og jaggu kom bagasjeroms lyset mitt tilbake også, brytern sitter i låsekassa. Microbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2010 Har fått samme problem på min A4 B5, virker som det er relatert til kaldt vær? Husker jeg hadde problemer med låsen i fjor vinter også, aldri om sommeren! Hva ble løsningen hos deg Gunnarsson? Byttet du lås, eller trykktaster? Hvordan justerer jeg eventuelt låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2011 Har også samme problem på min Audi a3 2002 mod. Begynte med at den luket seg opp, uten at eg hadde trykket på den, men nå går ikkje luka opp, når eg trykker på den! Klarer heller ikkje å vri låsen rundt (Dette har vert problem siden eg kjøpte bilen for ca 1 mnd siden) Er det noen måte å få opp bakluka, viss mikrobryterene ikkje fungerer, og får man kjøpt ny låsekasse på feks bilxtra eller må man kjøpe dette hjå BIl å Maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2011 På min B5 så byttet jeg trykkbryterene. Den ene var helt irret i kontakten, slik at fuktighet førte til at ledningene kortsluttet, og da fungerer den jo som lukket hele tiden. Den åpner, holder litt, og slipper. Og åpner igjen...og igjen...til en eventuelt slår av ved å låse 90* ekstra med nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2011 Har fått ut bryterene ifrå bakluka. Må også bytte skiltlysholderene og lås. Noen som vet hvor mye det koster for lås, med nøkler, på ein Audi A3 2002 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...