Satte inn OMP bøttestoler i A4 :)

Anbefalte innlegg

Etter at banekjøringen på ACR i fjor fant jeg ut at det ikke nytter med vanlige seter og belter om man vil henge med i svingene... Så bestilte meg seter fra Kollevold Rally Import... , og her er resultatet etter at det ble laget to understell fra golf 2 seter..

IMG_0243.JPG

IMG_0245.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blei jo skikkelig tøft da. brukte du orginale festene og tilpassa disse til stolen eller blei det hull i gulvet her ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe hull i gulvet her... måtte "bredde" golf2 understellet slik at det passet med bredden i audien... ble noen timer med sveising og slikt, men absolutt verdt det...!

 

Beltene er festet til stolen foran og under baksetet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra det der Jostein..

 

Trenger virkelig en til bil i familien så jeg kan gjøre litt sånt jeg å, tror ikke dama hadde satt stor pris på det der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beltene er festet til stolen foran og under baksetet

 

Har du tenkt på hva som skjer med rygg-søyla de dersom du kjører av og bilen din får en aldri så liten bananbøy? (når du har beltet som en 'spiss V' skal det ikke så store bøyen til før det utgjør noen centimeter - det er en grunn til at fire/seks-punktbelter i racerbiler er festet høyt i buret eller tilsvarende bak)

 

Bare som en advarsel, altså :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må jo i så fall bli høyt bak, går ikke akkurat an å sette beltene høyt foran :P har ikke akkurat i tankene å kræsje en gang til (var nemlig det som skjedde sist) men takk for advarselen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 93 model s2 veit du hva slags understell som passer her???? uten om det orginale da selfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der vart drit kult. vart det mye sveising på deg da? jeg lurer på å ha 4 bøtte stoler, men det er fortsatt bare en ide. har noen gjort det her? 4 stoler i en 80/90? vært morro å sett bilder.

det ble rått i bilen din iallefall. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 93 model s2 veit du hva slags understell som passer her???? uten om det orginale da selfølgelig.

 

de som selger seter selger også understell.... der jeg kjøpte tror jeg ikke de hadde til A4, men jeg sjekket kun på web siden.... de har universale skinner til alle setene, men som må skrus fast i bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der vart drit kult. vart det mye sveising på deg da?

det ble rått i bilen din iallefall. :D

 

hehe.... litt sveising ja!!! hadde det ikke vært for at jeg jobber på et bilverksted hadde det nok ikke blitt selvlagdt understell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har eget værksted men må få tak i undestell til min s2 dette virker rimlig håpløst, har sett etter og lett etter, får hele tiden høre jeg må kjøpe hele sete. grrrrrrr

 

Men men skal nokk få det til om jeg så skal lage alt selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har eget værksted men må få tak i undestell til min s2 dette virker rimlig håpløst, har sett etter og lett etter, får hele tiden høre jeg må kjøpe hele sete. grrrrrrr

 

Men men skal nokk få det til om jeg så skal lage alt selv.

 

Jeg har to org understell til s2 om det er av interesse...

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to org understell til s2 om det er av interesse...

 

mvh

EW

 

selfølgelig er det det, pris da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selfølgelig er det det, pris da???

 

Bud på pm :)

 

PS! bøylene til å holde oppe sidestøttene på org-puta er tatt bort og flyttet til et annet understell. Det skulle ikke ha noe å si om du bare skal bruke det til å feste nye stoler i.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.