Tomt for strøm på 2004 a4

Anbefalte innlegg

hadde -28 grader i jula her. da tappa eg ned batteriet på audien. Fekk starta den etter nåken dager, men da lyser airbag lampa. vert på møller i dag.får denne beskjeden: kan risikere å måtte bytte heile instrumente pga at kodinga i instrumente og styreeinheiten e ulik itte et straumtap.

Stemmer dette``? kan lixom ikkje skifte batteri, da ka en risikerer å måtte skifte instrument?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan svare? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres helt bananas ut.. Dette må da kunne fikses med vag-com? En bil må da tåle at batteriet tappes, ellers må det vel være en klar garantisak? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ganske så merkelig ut. Har hatt batteriet ute et par ganger på min B6 ute noen problemer når jeg sette det inn igjen.

Men du skriver at batteriet var tappet ned og at du fikk start på den etter et par dager. Var det uten starthjelp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lada det opp å starta den. da var det blitt betraktleg mildere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for at bilen kan ha fått seg et "sjokk" når du koblet til laderen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har selvfølgelig prøvd å koble av batteriet, latt den stå over natten og koblet på batteri igjen for å se om ting resetter seg 'riktig'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et sjokk??? bilen må da tåle at lader blir kobla til og "ON" knappen blir trykt på..... Nei har ikkje kobla av batteriet å latt det stå nattaover for å koble til i gjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.