#1 Skrevet Januar 20, 2010 Hei folkens. har en audi a4 2001 1,8T den har en jordfeil på ca 10w som får bilen til og bli død over natten. hører at bilen i blandt prøver og låse seg opp\igjen. men dette har kommet i det seinere tror jeg hatt bilen i 2 år. var jordfeil da jeg kjøpte den.han sa da at det bare ar ett motor styrings relle som hang(ikke funnet det?)jeg tror jeg har kjørt vag com 50 ganger på den nå og kommer ikke opp feil på noe med strøm og gjøre.Men med vag com får jeg ikke kontakt med sentrel lås hjernen heller og får kjørt sånn test..har også hvert under fører plassen for og sjekke lednings matter og for fukt rundt sentral lås hjernen.men var fint under der. Var på møller på bjørkelangen,spurte om dem kunne teste sentral låsen.Men dem sa bare at jeg skulle bytte ledningsnettet i førerdør,men da skulle det vel ha skjedd noe når dette blir dratt eller beveget seg ?..foresten møkka sørvis der, di 3 gangene jeg har hvert der,og hørt det samme av flere. hvem møller på Østlandet er egentlig best?.jeg leste i en annen tråd her..13000 og byttet noe lednings styr og ikke fikset feilen!!?? mere hint om ting så spørr kommer ikke på noe mere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 Haha, det sa de til meg og, når jeg hadde problemer med sentrallås. "Eg kan bare si til deg med EN GANG, feilen ligger i ledningsnettet i førerdøren!". Feilen ble ikke funnet, og det var ikke noe gale i førerdøren... Ledninger som går ut og inn fra sentrallås inkluderer dørlåsbrytere i alle dørene med nøkkelhull, ledningsnett til el-vinduer, alarm og diverse kommunikasjon med ECU. Om du har en kortslutning et sted så sier folk at det ofte er i den belgen med ledninger i bakluken at feilen ligger.. om du skal gå på heksejakt etter jordfeil ville jeg kanskje sett der først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 har bare nøkkelhull på fører døra jeg,men ledningene til bak luka? den blir jo ikke akkurat brukt så mye da..??men må sjekkes:) tror denne audien kommer til og koste meg masse smør og pålegg..hehe men noen som hvet hvem som er best på slikt..?kongsvinger,skøyen eller hvam? noen som hvet om dem har noen raketforskere på noen av plassa?som er litt over gjennomsnittet inntrisert i sånne feil??hehe jeg orker rett og slett ikke kaste bort flere kvelder på detta nå tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Mål utlading da, mens du trekker ut sikringer. Da finner du fort ut hvor feilen ligger, hvilken krets. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2010 dette er gjort. men det forsvinner bare litt nå og litt da når man tar ut sikringene. noen som hvet ha forbruket skal være når bilen er låst og bare står der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...