Spjeldpotmeter/TPS 3B - ikke lenger tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle kjøpe nytt spjeldpotmeter/TPS til min S2 3B men fikk beskjed av den lokale Audi pusheren (Albjerk bil) at det var utgått! Fikk delenr og sjekken med Bosch (Drammen Autoco) og de sier det samme :(. Spjeldpotmeter til ABY derimot er det greit og skaffe. Noen som vet om jeg kan bruke ABY spjeldpotmeter på 3B? Eller vet hvilket jeg skal bruke?

Delenr tatt fra S2 forum:

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=36766&highlight=bosch+part+numbers

PART ----------------------- VAG P/N ----------- BOSCH P/N ------ PRICE APPROX

Throttle Valve Pot. 3B ------- 034 133 154 F ----- 0 280 120 410 ------ £50.74 + VAT

Throttle Valve Pot. ABY ----- 078 133 154 ------- 0 280 120 431 ------- £58.92 + VAT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips, AAN skal passe, er du sikker? Regner med det er å få tak i i Norge også siden AAN ble lagd til -97. Må prøve å få lånt meg en AAN tps for å teste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er ikke fabrikantene pliktige til å levere 'nødvendige' deler i 20 år eller noe sånt? Dårlige greier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.