modelltilpasset ektralys feste til T5. Hvor skal dette festes??

Anbefalte innlegg

Har fått tak i feste til ekstra lys som skal monteres bak grillen på min Transporter T5 og finner ikke ut hvor de skal skrus fast.

Det eneste jeg kan tenke meg er at de skal festes nede i bjelken som går bak fangeren, men kommer ikke til med boremaskin for å lage hull.

Må jeg virkelig av med hele fangeren for å få dette festet? : eek : Og hvor skal dette festes oppe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne skal festes både oppe og nede på bjelken bak frontfangern. lite trangt å komme til men fikk det til på våres t5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte du bore noen hull for å få festet det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, ikke på den jeg bestilte fra hellanor. denne har du festeplater på som gjøre at du klemmer den sammen rundt bjelken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dårlig tegning men håper du skjønner hva jeg mener.

som du ser på tegning nr1(sett fra siden) så er den en stang som går ned bak fangern til den røde bjelken. her sitter det 2 brakketer som er skrudd inni stangen. som gjør at du klemmer deg rundt bjelken

tegning nummer 2 viser stangen forfra og de 2 grønne prikkene er hullene som skurene skal i.

håper dette hjelper deg ;)

feste.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah :D takker

da har jeg prøvd og montere de opp ned : bh : heheh : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah :D takker

da har jeg prøvd og montere de opp ned : bh : heheh : dum :

samme gjorde jeg også første gangen. hehe ;) bare hyggelig å kunne hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.