#1 Skrevet Januar 21, 2010 Hei På arbeidsplassen min har vi flere Touraner 2008 modeller, 1.9 Diesel. Varme / Luft fungerer fint, men når vi stiller bryteren for å få luft ned på bena, kommer det ingenting. Vårt lokale VW verksted har tatt diagnose på bilene uten å finne noe galt. Noen som kjenner til dette, og hva det kan være? Vi har denne feilen på 2 av 4 helt like biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 Prøv å resette climaen? hold econ knappen inne, også trykk "luft i tryne" knappen. Da kommer det opp noen rare tegn. Vent til de er bort. Da har du restatt climaen. Enkel ting å prøve iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 Se også denne. http://www.touran-forum.dk/forum/viewtopic.php?t=835&highlight=luft+ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Hei Takk for svar. Linken kommer jeg ikke inn på, da jeg ikke er medlem der. Men det er i dette tilfellet snakk om biler uten klima. De har kun AC, og justerer luftstrømmen ved å vri på noen hjil på dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2010 Ok, var stort sett bare om climatronic det stod om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...