#1 Skrevet Januar 21, 2010 Er det noen her som vet hvor mye jobb det er å skifte reg.reimsett på en A4 1.9TDI 2000 modell ?? Evt. hvor lang tid det tar normalt,med bytte av vannpumpe osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 Gjorde dette for en stund siden... plagdes litt og var første gang jeg gjorde dette så tok meg god tid. 2 kvelder men byttet da alt av filter og div andre ting. Men om du har litt peiling og kanskje følger autohidden vil jeg tro 2-3 timer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 Ok. men må man fram med fronten på disse,slik som på A6 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Du må frem med fronten ja, brukte selv 5 timer på bytte, første gangen. Ble plaget med å få løsnet fangeren fra klipsene på sidene.. Men når det er av så er det rett frem med bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...