#1 Skrevet Januar 21, 2010 Hei Har en Passat 3BG 2.0 2002 modell. Har nå kjøpt meg orginale tåkelys. Men må vel få byttet bryteren på dashbordet hvis dette skal fungere riktig. Er dette riktig type til min bil tro: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Jetta-Golf-MK5-Passat-B6-Euro-Headlight-Switch-New_W0QQitemZ180456845652QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item2a0410f154 Ligger ledninger klart, eller må ledninger kjøpes og legges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2010 nei, det er ikke riktig men mulig den fungerer. denne skal du ha http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jetta-Golf-Mk4-Passat-B5-Euro-Headlight-Switch-VW_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414c56c620QQitemZ280453629472QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories det er ikke lagt opp ledninger så dette må du gjøre selv. visst jeg ikke husker feil så skal du inn på kontakt nummer 8 bak brytern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2010 Hei Arve Takk for raskt svar! Da skal jeg kjøpe en slik. Er det noen i Norge som selger slikt for en rimelig penge, eller er eBay stedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2010 Hei Arve Takk for raskt svar! Da skal jeg kjøpe en slik. Er det noen i Norge som selger slikt for en rimelig penge, eller er eBay stedet? er stor sett like greit å ta det over ebay. visst du er litt usikker på å bestille derfra så kan du evt overføre penger til meg så kan jeg bestille den for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2010 Takker og bukker for tilbudet. Har handlet på eBay en gang før, for 1-2 år siden, så jeg forsøker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2010 nei, det er ikke riktig men mulig den fungerer. denne skal du ha http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jetta-Golf-Mk4-Passat-B5-Euro-Headlight-Switch-VW_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414c56c620QQitemZ280453629472QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories det er ikke lagt opp ledninger så dette må du gjøre selv. visst jeg ikke husker feil så skal du inn på kontakt nummer 8 bak brytern. Ikke kjøp den da, for den er uten tåkelys.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2010 Ja, jeg stusset også litt på det. Men tror kanskje bare bildet er dårlig? Er noen tåkelys merker der, men synes ikke så godt på grunn av lyset når bildet ble tatt. Hva trur dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2010 Sorry jeg så feil. Riktig bryter!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2010 Flott...!! Da er vi alle enige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2010 Prisen er jo latterlig lav.... 1$ + 20$ i frakt. Men håper den er brukbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2010 Prisen er jo latterlig lav.... 1$ + 20$ i frakt. Men håper den er brukbar ja, jeg veit. det er hyggelig priser på ebay.com. blir fristet til å hande litt mer kan man si... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...