#1 Skrevet Januar 21, 2010 (endret) Film av et par r32'er som får besøk av en impreza å en s5(?) i slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 Får ikke lite lyst ut å kjøre nå nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2010 Får ikke lite lyst ut å kjøre nå nei what he said! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2010 klysete svar av dere to siste haha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2010 klysete svar av dere to siste haha... hahahhahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2010 (endret) klysete svar av dere to siste haha... hehehehe hahahhahaha Velger å kalle det ærlighet jeg For å fortsette litt, ska vi kjøre en tur Finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2010 "..import-bil eid av gammel dame på 93 år som aldri kjørte lengre enn til butikken, derav lav km" Her har vi import bilene vi henter inn til Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2010 "..import-bil eid av gammel dame på 93 år som aldri kjørte lengre enn til butikken, derav lav km" Her har vi import bilene vi henter inn til Norge hahaha "Gleder" meg til å importere bil igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2010 Velger å kalle det ærlighet jeg For å fortsette litt, ska vi kjøre en tur Finni? Jeg vil ut å strekke bena til bilen litt i dag også ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2010 heftig film.. Artig å kjøre slikt med takluka oppe! må jo bli vått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...