Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen som har noen bilder av en Passat stasjonsvogn med 18" felger UTEN senk? Har en ny Passat 2010 stasjonsvogn, men ønsker større felger. Men samboer ønsker ikke senk på bilen, og det setter sine begrensninger rundt størrelse på felger. Har vurdert et par 18" felger på sommer, men er redd bilen vil se ut som en "allroad". Bør jeg stoppe på 17" felger? Senkesett er som nevnt ikke et alternativ : gråter :

Hadde vært interessant å se hvordan en Passat med 18" uten senk ble seende ut før jeg bestiller nye felger (17" eller 18").

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Passat 3C med 18"

passat 3c 18.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Er det noen som har noen bilder av en Passat stasjonsvogn med 18" felger UTEN senk? Har en ny Passat 2010 stasjonsvogn, men ønsker større felger. Men samboer ønsker ikke senk på bilen, og det setter sine begrensninger rundt størrelse på felger. Har vurdert et par 18" felger på sommer, men er redd bilen vil se ut som en "allroad". Bør jeg stoppe på 17" felger? Senkesett er som nevnt ikke et alternativ : gråter :

Hadde vært interessant å se hvordan en Passat med 18" uten senk ble seende ut før jeg bestiller nye felger (17" eller 18").

 

Nå har du jo sett bilde av en med 18", ser vel greit ut det? Jeg valgte 17" på min familievogn pga komfort, men skulle jeg kun tenkt på utseende hadde jeg helt klart valgt 18". Det er ikke sportsunderstell på din? 17" ser i alle fall ikke spesielt stort ut. Har jo også litt å si med designet på felgene da, men uansett blir det jo litt luft mellom dekk og skjerm hvis det ikke er sportsunderstell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du jo sett bilde av en med 18", ser vel greit ut det? Jeg valgte 17" på min familievogn pga komfort, men skulle jeg kun tenkt på utseende hadde jeg helt klart valgt 18". Det er ikke sportsunderstell på din? 17" ser i alle fall ikke spesielt stort ut. Har jo også litt å si med designet på felgene da, men uansett blir det jo litt luft mellom dekk og skjerm hvis det ikke er sportsunderstell..

 

Joda, så helt greit ut det. Det stemmer at det ikke er sportsunderstell på min, derfor har jeg vært veldig i tvil om 18" blir for stort (for mye luft mellom dekk og skjerm). Har sett på Chicago felgene til VW, men ønsker ikke å bestille såpass dyre felger hvis jeg risikerer å bli skikkelig skuffet.

 

Er bilen på bildet med eller uten sportsunderstell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av usenket Passat 3C med 19"? :) (med sportsunderstell)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.