Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å se fortauskantene i byen om dagen...

 

Noen som kan anbefale noen som kan fikse dette? Ytterste kanten er polert, så trenger litt sliping og polering av denne kanten.

felg defekt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der fikser du mesteparten av selv ved å bruke en ganske fin fil. Blir knapt synlig etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye av kantsårene i noen kanter til bbs eg har hjemme ser veldig store å skremmende ut, men ved å pusse bort det som bygger ut over flaten på felgen, så er det nesten ikke sår igjen, det bare ser så stort ut for noe bygger inn og noe ut.. Og viss du da pusser det som går innover med store drag med sandpapiret, si ca 5cm til vær side av såret, så blir det ikke en bul inn over når du er ferdig, for du har utlignet godset.. blir kansje ikke 100% men eg er 99% fornøyd med mine kanter: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye av kantsårene i noen kanter til bbs eg har hjemme ser veldig store å skremmende ut, men ved å pusse bort det som bygger ut over flaten på felgen, så er det nesten ikke sår igjen, det bare ser så stort ut for noe bygger inn og noe ut.. Og viss du da pusser det som går innover med store drag med sandpapiret, si ca 5cm til vær side av såret, så blir det ikke en bul inn over når du er ferdig, for du har utlignet godset.. blir kansje ikke 100% men eg er 99% fornøyd med mine kanter: ja :

 

bruker man fil eller pussepapir? Link til forslag til pussepapir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.