#1 Skrevet Januar 22, 2010 noen som vet og kan forklare hvordan man løsner bakseteryggen? 100 chassi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2010 Det er noen tapper du må ut med, slik at du kan dra opp nakkestøttene. Etter det skal det være bare å røske det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2010 takker, ut å prøve imorgen di tappene er di på siden av seteryggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2010 De tappene er på baksiden, i bagasjerommet, der hvor nakkestøtte-jernene kommer ned sånn ca. Skyt meg hvis jeg husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2010 hmm, du tenker sedan ikke sant? avant jeg har. lurer på om ikke de er forskjellige..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2010 Ahhhhhhh, ja jeg tenkte sedan ja. På avant er det en umbraco eller noe nede, hvor setene er delt, som du skal komme til ved å dytte til side innmaten i puta/ryggen litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2010 okei, takker igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2010 På siden av seteryggen, der beslaget i "midten" er festet, drar du opp plast dekselet. Da kommer du til skruene som holder ryggen på plass. Bare løsne disse og vipp ryggene ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...