Passat 3b med sentrallås; mulig å fjernstyrt sentrallås med flip-nøkkel?

Anbefalte innlegg

Har en god kamerat som har en 1998 modell Passat 3b. Denne har gamle-typen nøkkel, dvs ikke "flip". Bilen har sentral-lås, men ikke fjernstyrt. Kameraten min har kun 1 nøkkel til bilen og ønsker 1 reserve-nøkkel. Nå har jeg kjøpt kabel så jeg kan programmere nøkler selv (startsperre), så da er spm;

Er det mulig å få fjernstyrt sentral-lås på denne bilen til en fornuftig penge, da med en flip-nøkkel (lik nøkkel som jeg har til min 3bg)

EDIT; Litt feil info ute å går her. Bilen har fjernstyrt sentral-lås på gamle-type nøkkel, men kameraten min ønsker flip-nøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som har 3b uten flipp som har kjøpt inn noen dele nøkler etc nå som satser på å få til dette :) Kan si fra om han får det til. Må finne en flipp nøkkel som har lik Hz som ikke flipp nøkkelen. Han har også kjøpt kabel til å kode nøkler etc.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som har 3b uten flipp som har kjøpt inn noen dele nøkler etc nå som satser på å få til dette :) Kan si fra om han får det til. Må finne en flipp nøkkel som har lik Hz som ikke flipp nøkkelen. Han har også kjøpt kabel til å kode nøkler etc.

:)

Fint om du gir en update på dette ja. : ja :

Har deler liggende jeg også til ny flip-nøkkel, men han kameraten min driver å bygger hus om dagen, så er noe opptatt av dette. Må også få slipt til nytt emne, noe som ikke er "bare-bare" her......

Må også finne ut av frekvensen. Men skal jo kunne programmere startsperre og få startet bilen selv om frekvensen er feil, denne går vel kun på sentral-lås.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.