#1 Skrevet Januar 22, 2010 Kaldstartproblem rekkefemmer A6 2,5TDI-97 Q (140hk) På vannstussen framme til ve på toppen er det ein plugg/brytar på oversida (termobrytar,2-pola,liten) og ein på undersida (temperaturgivar, fleir-pola,stor). Eg har fått litt ulike råd om å trekke av straumen på desse for å setje motoren permanent i kaldstart-modus, går såvidt eg skjønar både på gløding og innsprøyting.Då eg trekte av den 2-pola gløda han manuelt utan automatisk avslåing etter ei tid,då starta han godt,eg trudde fasiten var funnen,skifta denne, men desverre: ingen nytte. Trekte av straumen på den fleirpola, det syntest ikkje å innvirke.Har nokon erfaring med dette? Kva er eigentleg forskjellen på funksjonen til desse 2 komponentane. Den eg ikkje har sjkifta kostart 1500,-, litt dumt dersom det ikkje hjelper. Glødinga fungerer/er nøye sjekka,nye pluggar. Takksam for gode tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2010 Har du sett på denne? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562&highlight=2%2C5+tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2010 Takk for gode linkar. ser ut som den 3-4-pola temperaturgivaren ikkje skulle påvirke kaldstart/styring/gløding, kan andre bekrefte dette? Kan nokon forklare kvifor kaldstarten virka med straumen avkopla frå den 2-pola temp-følaren/brytaren men at det ikkje hjelpte å skifte denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2010 Hei Kåre ! Kjekt å sjå at du køyrer rekkefem diesel framleis. Eit tips kan være å ta ein sjekk med vagcom for å lese av om det ligg nokon feilkodar på hjerna. Om dette er tilfelle kan det være nok å slette desse. Lukke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2010 Bekrefter at den store ikke har noe med kaldstart/gløding å gjøre, det er kun til instrumenter og klimaanlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2010 Då gløymer eg den store mangepola temp-givaren. Til deg Stian F: bilen går som ei klokke,km-stand 209000. Kaldstarten har vore eit problem frå 1. kalde dag etter eg overtok han. Verkstaden finn ingen feil logga. Hugsar du forresten bremseklossevarslaren som lyste då eg prøvekøyrde? Denne har eg kopla ifrå og lodda permenent isaman. Kva køyrer du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2010 Då gløymer eg den store mangepola temp-givaren.Til deg Stian F: bilen går som ei klokke,km-stand 209000. Kaldstarten har vore eit problem frå 1. kalde dag etter eg overtok han. Verkstaden finn ingen feil logga. Hugsar du forresten bremseklossevarslaren som lyste då eg prøvekøyrde? Denne har eg kopla ifrå og lodda permenent isaman. Kva køyrer du? Den går nok fint 200.000 til .. Køyrer samme bil som du men med V8 bensin, ikkje heilt tidsriktig i desse co2 dagar :-) Har samme feil med bremsevarsel på denne også. Kvar lodda du i saman ledningane ? Inne i motorrommet, eller ute ved hjulet ? Har lest at dette vistnok er eit vanleg problem på C4 modellen. Fant forresten att eit album med bilder av gobilden din. Her hadde den rulla 74.000km http://eurofoto.no/shared/album/492975/audi-a6-2-5-tdi-quattro-avant/1/06cd9c2c853d237254d6ea9aa3e64e60 Håper du finn ut av kaldstartproblemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2010 Funnet løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...