Tips til gode fjernstyrte sentrallås sett?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Audi A4 1.9 Tdi Quattro 2000 modell som selvfølgelig ikke har fjernstyrt sentrallås:(

I det siste har jeg begynt å følt trangen til fjernstyrt sentrallås, og det jeg lurer på er om noen har erfaringer rundt gode ettermonteringssett. Og startssperre, hvordan er det med den?

Har tenkt litt på denne: http://www.streetdesign.no/?id=7628

Og slipe til nøkkel. Noen som har prøvd denne?

Har sett noen gamle tråder om div sentrallås sett men er en stund siden de er skrevet nå så lurer på om det kanskje har kommet noen nye gode sett, og er det kanskje heller lurere og kjøpe komplett alarm sett( DEFA) ?

Vil gjerne ha noe som er litt kvalitet i men ikke så alt for dyrt:) Håper noen har gode tips og forslag.

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noe lignende, men har enda ikke montert den... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket sett er det?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sett litt på dette.. vet ikke helt hvordan kvaliteten er på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten er helt ok..

Er jo billig og da.. må bare finne noen som kan montere det da jeg ikke har så veldig lyst til å knote med vaccumpumpen i tilfelle jeg skulle ødelegge den.. koster jo flesk en ny en.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også på utkikk etter dette og kommer til å gå for dette settet:

http://www.streetdesign.no/?id=7628

Det var visst bare å flytte over chippen til startsperren fra den gamle nøkkelen over i disse som følger med.

Og til deg Tord:

Du skal jo ikke knote med vacumpumpen. Det er styringen til pumpa du skal innpå. Følger med anvisning om hvordan man kobler seg innpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hpstuff.no saken kjøpte jeg en av, men fikk ikke brukt den. Endte opp med å gi den bort til en kollega med en gammel mercedes, og han er kjempefornøyd. Bra rekkevidde også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også på utkikk etter dette og kommer til å gå for dette settet:

http://www.streetdesign.no/?id=7628

Det var visst bare å flytte over chippen til startsperren fra den gamle nøkkelen over i disse som følger med.

Så du blir å prøve dette settet? Er det lett å flytte over startsperre... vet ikke helt hvordan det virker det der. Men har sett veldig på settet fra streetdesign selv og trur jeg også skal gå for det. Ingen som har montert å prøvd dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fått settet fra streetdesign til å fungere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.