#1 Skrevet Januar 22, 2005 Bør prøves gutter! Den sorte GTI'n i Tønsberg. Satt som et skudd i de setene og den gikk godt for ikke å være skikkelig innkjørt ennå engang De piggfri dekka fikk fram mindre bra kjøreegenskaper men ellers topp! Drar godt i bunn, nesten TDI, men moroa fortsetter opp til rødmerkinga ..også dumpa den Etter dette så pratet litt med Audi selgeren(Rangar) og fikk prøve den nye A6 3,2Q sedan med "hyggelig" prislapp på 870000 riksdaler. Fin bil, bør prøves! Men paddelshit (F1 gir) var unødvendig på en slik bil. Så alt i alt var dette en av de mere innholdrike dagene Så Andreas..kan vi dra å kjøre mere GTI?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2005 Høres ut som du har hatt en morro dag ja, ble litt misunnelig nå... Forhandlern her i byen hadde en GTI inne 1 dag eller to, men jeg så den aldri i utstillingslokalet, sto bare i klargjøringen. Lurer på hvor den har blitt av A6 er jo bare heeeelt nyyyyyydelig å kjøre, jeg har ikke prøvd 3.2, men 3.0 TDI quattro m/tip. Jeg kan ikke huske at denne hadde F1-gir, uansett så prøvde jeg ikke tip-funksjonen, det holdt med et par kickdowns! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2005 Oooh!! Så det er sånt du driver på med i 'fritiden', Lars!! Hehe.. Så du får låne såpass med biler uten problemer? Hmm.. Kanskje jeg får prøve å grine meg til en tur i S8'n, hvis den står der ennå? Paddles på 3.2'n?? Makan.. Kunne forstått det i f.eks en A3 med 3.2 DSG, eller en RS6 med DSG (finnes ikke) men en 'vanlig' A6 blir liksom litt for stor & tung til å fortjene sånt noe! Manuell kasse, derimot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2005 Per: Ja dagen var veldig bra den:) Det var forøvrig en S-Line utgave også. Bjørn: Ja fritiden må man fylle med noe meningsfyllt eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2005 Hm....dette høres jo ikke dumt ut.....hm..står det røde i Sfj enda eller???... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2005 Kamerat har lånt Gti'en i dag, var å henta den i Oslo i dag tidlig. Morsom bil, jevnt drag over hele registret. Jeg kjørte den bare på glatt vei i kveld men kurant nok. Merka farten bedre når det var tørt i Oslo før i dag, dro bra. Gode seter og grei giring. Merka at det var Gti iallfall. Gøy å se hvor fælt det går etter litt rim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...