#1 Skrevet Januar 22, 2010 MIn audi 80 comp: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2010 "Va litt kult".. Mye hester har du i den..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2010 uh? b3 competition? kom ikke de kun i 94 og da som b4? nå er ikke jeg noen audi mann, så mulig jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2010 det kom også en som er en precompetition med 2.0 16v motoren, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2010 stemmer;) veit du om det er mange av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2010 "Va litt kult"..Mye hester har du i den..? sitter ca 250 i den nå. men får montert sprut til uka: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2010 sitter ca 250 i den nå. men får montert sprut til uka: rolleyes Okei, det blir sikkert bra. Har du bremset den så du vet at det êr 250..? Var det ikke dêt de 2 gutta på filmen sa...."det var litt kult"..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2010 hehe jo tror det den er bremsa til 200 på hjulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2010 hehe jo tror det den er bremsa til 200 på hjulene Tøft Lykke til videre med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2010 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...