#1 Skrevet Januar 23, 2010 (endret) Må etterfylle litt kjølevæske etterhvert pga en eller annen lekkasje som jeg har lokalisert til å være under innsuget i nærheten av termostaten. Kjenner det oser kjølevann av bilen når den blir varm, og det kan virke som det begynner å lukte/lekke når bilen har gått seg varm. Er det noen svakheter på slangene fra termostathuset eller er det mest sannsylig at hele termostaten må byttes igjen? Ble bytta av møller for to år siden. En annen tanke er motorvarmerelementet som jeg tror sitter under innsuget en eller annen plass også. Noen tanker? Sitter offshore og får ikke sjekka noe på ei stund, bare lufter ideer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2010 Bump bump, må jo være noen som har litt mer peiling på 1.8T enn meg her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2010 Bump! Her må det være noen som har innspill? Lei av at det lukter søtt av bilen min! ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2010 Det er ikke vannpumpen din da? Jeg hade samme symptomer når min vannpumpe lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2010 Vannpumpa står jo inni blokka, så da må det i såfall lekke rundt regreima også.. Det hadde egentlig vært praktisk om det faktisk var det du nevner her, for jeg skal bytte alt av reimer, strammere, løpehjul og nettop vannpumpa ganske snart likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2010 Dette er løst! Det var o-ringen på defa-elementet som stikker inn på siden av termostathuset. Var et sabla knot å få den ut, men med god hjelp fra Kjetil Lie så fikk vi det gjort. Bytta register og vannpumpe også. Vannpumpa mangla ei skovel og datt frahverandre når den kom ut, så det var mersom på tide ja! :-O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...