#1 Skrevet Januar 23, 2010 Jeg var rimelig uheldig på vei til jobb, bilen kokte over så jeg måtte spasere deler av veien ( dette var forsåvidt ok)... fikk bilen ned til en kamerat som ba meg kjøpe følgnede: Vannpumpe og termostat, vi bytta termostate da vannpumpa la helt inne med regreimen... det hjalp jo selvfølgelig ikke så nå må vi bytte vannpumpen. Det jeg lurer på er det andre slitedeler som bør byttes i samme slengen da det faktisk er en "større" reperasjon som i utgangspunktet er en smule dyrt? Altså, Vannpumpe, Regreim og andre slitedeler som bør byttes da du bytter regreim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2010 Strammehjul til reg.reim... Du kjøper et komplett reg.reim sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2010 Strammehjul og løpehjul i registeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2010 thats it? Ingen andre deler som lurer seg innimellom her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2010 Sjekker simmeringer og pakninger også når du har av de gamle delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...