#1 Skrevet Januar 24, 2010 Har kommet over en komplett 7a motor med full kabelmatte og alt. Funderer på hvordan denne kunne fungert i en 90q (org 10v NG). Noen som har gjort dette tidligere? - Passer 20v kabelmatte + styringer inn på org ledningsnett i bil? Tenker på innfestinger på sikringsboks, tenningsbryter osv. Er dette likt som 10v? - Hva med clutch, det følger med svinghjul og clutch på 7a motor(hentet fra 89mod coupe 20v FWD). Passer dette inn på min NG quattro kasse uten mods? Tåler NG kassa denne motoren? - Kan 10v coilpakke og bensinpumpe brukes? - Evt noe jeg ikke har tenkt på her? Mvh Andreas B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2010 bolt on det der Best å bruke 7A clutchen Ledninger passer rett på ja. Kassa tåler det der helt fint den ja Coil fra 10v skal passe den ja. Trenger ikke gjøre noe med pumpa annet fjerne den regulatoren under bilen som sitter ved filteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2010 Det er ikke verre nei. Høres ganske kurrant ut egentlig. Bensinrørene er vel ikke noe problem å flytte litt på i motorrommet, nå ligger de ned ved venstre fjørtårn mot ke-jetronic boksen. På donorbilen så jeg rørene lå opp mellom batterikassa og coilen. Noen som har el-diagram til 7a motor og NG motor? Hadde vært veldig kjekt for å sammenlikne. Passer fordeleren fra NG på 7a motor? Ser lik ut på utsiden, er det forskjell på innfesting og drev som går mot kam? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2010 Fordeler er ikke likt nei, er forskjellige drev på de. Bensinrøra er ikke noe problem å flytte litt på nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...