#1 Skrevet Januar 24, 2010 hei har kjøpt to recaro framseter og de er klare til å settes inn,det er bare ett problem! det er kun den ene stolen som det er liv i .... den går kun opp og ned.den andre er det kun klikke lyder i.?? er det noen som kan fikse disse ? evt om det går an å bygge de om til å stille ryggen manuelt? ps: jeg får dem ikke fra hverandre heller ?? har prøvd flere ganger men er redd for å ødlegge noe så tør ikke dra og brekke for mye på de. evt om noen har en tegning av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2010 Hellanor har deler. denne stolen kalles vel STYLE hos Recaro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2010 ok,takk,men har de deler sier du? jeg trenger egentlig en veilending i hvordan man åpner disse stolene? må få skjekket motoren til å stille ryggen med og prøve å finne en løsning der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2010 Motorene kan du vel ta ut uten å demontere setene mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2010 nei ikke ryggen så vidt jeg vet?? men hvis det såhjelper det masse . er bare en motor å se fra undersiden og den er til å justere høyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...