#1 Skrevet Januar 24, 2010 har et lite prosjekt pågang her. det jeg lurte på om det er mye arbeid å bygge om ifra vanlig til klimakontroll? er en 93 s4 dette evt ska inn i. fra en 96 s6. en ting til: ligger det strømkabler ferdi opptrekt til el stoler i alle disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2010 Er det ikke klima i bilen, og du skal sette i? Da er det litt jobb ja... Ledningsnett innvendig og utvendig må på plass, og seff klimacontroller i dash. For å få ting på plass i vannkassen må varmeapparatet ut, rørene kommer rett under dette... Så er det ellers utfordringen med å få rørene på plass mens motor og alt er montert i, blir fryktelig trangt, men lar seg nok gjøre. Er ikke trekt opp ledninger til setevarme på alle nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2010 nei er ikke klima. ja regnet med det er litt jobb...tror jeg venter litt med akkurat den jobben:) det er ikke det nei, er el justr seter , må vel bare legge opp ny kurs til de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2010 nei er ikke klima. ja regnet med det er litt jobb...tror jeg venter litt med akkurat den jobben:) det er ikke det nei, er el justr seter , må vel bare legge opp ny kurs til de. tror eg skal ha et el nett til setene liggende, med begge stikkene til setene og bryterne i dash, så er det vel ikke mer enn 3 ledninger som må kobles, jording+tykk strømkabel oppi sikringsholder i vannkassen+en tynnere som går inn bak denne rekken med releèr ved siden av skringsbox i v.side dash. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2010 takk, men har nett ifra s6, må vel kunne brukes siden stolene kommer ifra den bilen. vannkassen,er det under panseret imot framruta? varme er det lagt opp til fremme men ikke bak, så må legge opp til varme bak og justering av stoler fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2010 vannkasse er foran ruten ja, der viskere, klima, varmeapparat og releboksen ligger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...