#1 Skrevet Januar 24, 2010 Hei, jeg har en passat 97 modell afn motor, satte meg inn i kjerra som vanlig, glødet, men ikke noe tenning. Har ikke hatt noen probelmer før nå. Bilen er chippet, byttet reg reim for 7k siden. Jeg skrudde opp en av dysene og der piplet det diesel ut. Det klikker rundt om i motorrommet når tenningen skrues på. Kan det være diesel filteret som må byttes? Evt. Glødeplugger? Håper noen har noe info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2010 Sjekk glødeplugger og filter ja. Om alle pluggene er gåen, starter det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2010 Nå har jeg fått startet bilen ved å taue den igang, måtte ca 500m i tredje gir før den tok, og nå går normalt starter som den skal. Men det blir nye plugger og filter uansett for å være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2010 glødesikring, ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2010 Bilen har startet normalt nå, har satt inn nye glødeplugger, blir nytt filter imorgen og nye slanger til dysene, når jeg byttet pluggene så jeg at det var en del diesel søl ved pluggene, slangen fra pumpen hadde brudd i seg. Så da får en se om dette er bra for en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...