P&R inviterer til kaffe og vaffel-kos.

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har tilbydd medlemmene på Opelforumet og Bimmers en kveld hos meg hvor jeg serverer kaffe, te og vaffler for å prate litt løst og fast om alt mulig, spille litt PS2 og kanskje Fussball?

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal dele kveldene opp i lokallag feks, en kveld med Vestfold og Østfold. Og en kveld for Oslo og Follo.

 

Selvsagt er alle som har mulighet velkommne, og om andre lokallag rundt om har lyst på en kveld med meg : flau : på det nye showrommet til P&R så er det selvsagt en mulighet.

 

Setter ikke noen dato enda, men lufter dette for å se om det er interesse for det. Evt så kan vi jo ta en kveld også for alle som ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaffel! :klapp:

Kommer når som helst jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på vaffel:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra når du skal ha kveld for østfold så skal jeg komme innom for jeg har planer om å pusse opp en gammel Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra når du skal ha kveld for østfold så skal jeg komme innom for jeg har planer om å pusse opp en gammel Audi.

 

Ja, bare å komme det. Kom gjerne i dag så kan jeg ta bilde og legge det ut på forumet... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar for vaffel, men ikke noe kaffe... he he!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt om det klaffa med et anna treff å komt bort en tur. Litt langt å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neiiiida, Finni! Det er da bare å ta flere besøk i slengen det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt om det klaffa med et anna treff å komt bort en tur. Litt langt å kjøre.

 

En skal jo ikke se vekk i fra at vi i Stavanger lokallag svinger innom Østlandet på dagstur for å spise vaffler, hehe:)

De vafflene er jo SYKT gode:D

 

Men ja, det er jo "et par" timers kjøring: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..... om andre lokallag rundt om har lyst på en kveld med meg : flau : på det nye showrommet til P&R så er det selvsagt en mulighet.

 

Hmm, skummelt : eek :

 

Hva med å prøve å samkjøre dette med Go-Kart kvelden i Oslo da så gutta fra Stavanger får med seg flere aktiviteter med likesinnede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et knakende godt forslag, J-A! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.