Bilen viser minimun halv tank...passat 3bg 4 motion

Anbefalte innlegg

Synes bilen denne uka har vært diesel gjerrig, men det er noe feil et sted for den kommer aldri under halv tank ca. og når jeg skulle fylle diesel så får jeg på bare 25- 30 liter... Noe som tilsir halv tank, men tror noe er feil.. er det ikke en slik løfte pumpe i tanken på disse som løfter diesel fra andre siden i tanken og over til siden der drivstoff pumpe og drivstoff giver sitter? kan det evt være denne pumpa eller er det rett og slett bare giveren? Måleren har egentlig vært litt rar lenge, den har vært lenge på halv tank, også plutselig går det nesten mot tomt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes bilen denne uka har vært diesel gjerrig, men det er noe feil et sted for den kommer aldri under halv tank ca. og når jeg skulle fylle diesel så får jeg på bare 25- 30 liter... Noe som tilsir halv tank, men tror noe er feil.. er det ikke en slik løfte pumpe i tanken på disse som løfter diesel fra andre siden i tanken og over til siden der drivstoff pumpe og drivstoff giver sitter? kan det evt være denne pumpa eller er det rett og slett bare giveren? Måleren har egentlig vært litt rar lenge, den har vært lenge på halv tank, også plutselig går det nesten mot tomt..

Jeg var borti noe lignende på min passat, der sto ikke måleren rett plassert i tanken.

Det er lett å sjekke, i bagasjerommet er det en liten luke du skrur vekk, og under der sitter et plastlokk med målereren i. Min hadde vridd seg litt ut av stilling.

Det er ferdig merket hvordan den skal stå.

Bare pass på å ikke ha for mye diesel på tanken når du sjekker dette, da blir det mye gris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.