#1 Skrevet Januar 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2010 Nesten så dumt at det er artig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2010 så ut til å funke så hvorfor ikke hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2010 også populært å bruke serveringsbrett fra mc donald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2010 Ser jo ut til at de vet hva de driver med også. Tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2010 Blir jo det samme som å kjøre med handbrekket på når det er is ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2010 Dette har jeg prøvd med MC donalds serverings brett å det er faktisk ganske artig problemet med de mc bretta er at de er plast så smelter ganske fort så det dukker gjerne opp en del blårøyk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2010 Vi gjore dettte med ett par slike røde plast brett de legger ned før de legger rør og kabler ned i bakken, vet ikke hva de heter, men det var ganske morro faktisk: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2010 er det treplanker de bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2010 Har sett dette live på en parkeringsplass, er faktisk kult å se på! Bra kommet på, og det ser nesten ut som RWD-drifting utrolig nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2010 Fungerer dette med en bakhjulstrekker bil? Eller 4x4? Stikker ut og prøver jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2010 Fungerer dette med en bakhjulstrekker bil? Eller 4x4? Stikker ut og prøver jeg! Ha ha ha ja jæven gjør det a bjørnar,, sørg for og feste det skikkelig da... så kan du sikkert ta mer som gate kred for å ha funnet den hurtigste måten og valse skjermer på / eventuelt gjøre bilen skjerm løs,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2010 Ha ha ha ja jæven gjør det a bjørnar,, sørg for og feste det skikkelig da... så kan du sikkert ta mer som gate kred for å ha funnet den hurtigste måten og valse skjermer på / eventuelt gjøre bilen skjerm løs,,, Syns ikke dette fungerte så bra jeg! Ble en humpete tur og skjermene ble ikke pene! Hadde jo store forhåpninger jeg nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 27, 2010 Gjorde dette med par bærbare pc'r for noen år siden. Gnista å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 28, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...