Pris på orginal stylingpakke til 2010 A4 Avant?

Anbefalte innlegg

Tror jeg var litt kjapp på labben når jeg bestillte min Audi A4 2.0TFSI 180HK'er med S-line pakke utvendig/innvendig.

Jeg ser nå at Audi leverer en egen stylingpakke til A4 som består av skjørter på sidene og front/bakspoiler.

Se følgende PDF:

http://www.audi.no/etc/medialib/ngw/no/accessories.Par.0002.File.pdf/audi_a4_tilbeh_r_02.pdf

På side 4 (eller 8-9)

Dette skulle jeg sef. bestillt med det samme... men nå er det altså for sent hvis jeg ikke vil at produksjonsdatoen skal foskjyves.

Er det noen her som vet hva det vil koste og ettermontere ett slikt stylingsett med lakkering og det hele hos et Audi verksted?

Å kan denne stylingpakken monteres i tillegg til S-line exteriør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dessverre ikke på Sline fangerne :(

Om du ser på bilen min så har jeg montert dette settet. Er på en sedan men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... da får det heller være... :)

Er jo ikke den veldig store forskjellen da fra S-line til denne stylingpakken... men LITT mer snasen blir den da...

Men det koster vel fort noen tusenlapper for dette settet ferdig montert/lakkert.... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den stylingen gjør mer ut av seg enn s-line. Jeg bestilte ikke s-line, tenker tanken med original styling:) Synes ikke s-line gjør noe ut av seg på B8. Var bedre før......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt enig. Veldig diskree styling på OEM s-line nå i forhold til det som var på f.eks B7.

Like hekken på S-line :) Men denne ekstra pakken var jo flott. Er vell det som er Votex pakken til Audi. Noen som kjenner pris på disse delene? Front\side\spoiler og hekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel delvis være enig her...

Men saken er at jeg ikke fikk noe innformasjon om denne "votex" stylingen før jeg leste det her i forumet, og selger nevnte heller ikke dette for meg. Ikke fant jeg det i utstyrslisten heller, så jeg antok at S-line styling var det som kunne velges.

Men jeg må innrømme at jeg nok var LITT kjapp på labben med bestillingen, men har fått alt på plass nå, og jeg tipper selger er litt lei av meg nå...hehe.

Saken er jo også at det begynte og haste litt, da Touran'en skal leveres i mars (fant jeg ut etter en stund, selv om jeg trodde det var mai) så da fikk jeg plutselig litt hastverk.

Men jeg tror nok bilen blir veldig fin med S-line også, og jeg tipper at den Sorte optikken på Fantomsort bil setter prikken over i'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ikke fikk noe innformasjon om denne "votex" stylingen før jeg leste det her i forumet, og selger nevnte heller ikke dette for meg. Ikke fant jeg det i utstyrslisten heller, så jeg antok at S-line styling var det som kunne velges.

Men jeg må innrømme at jeg nok var LITT kjapp på labben med bestillingen, men har fått alt på plass nå, og jeg tipper selger er litt lei av meg nå...hehe.

Det er ikke mange selgere som tenker på tilbehørskatalogene.

Hvis du kjøper nybil Audi så SKAL du prensenteres (har jeg hørt) med alt det som er tilgjengelig,

fra org. styling, S-line, sort optikk, og ikke minst Audi exclusive.

Jeg beklager at jeg føyer meg inn i rekken men Tilbehørskatalogen har nå

større plass i midt Audi hjerte enn S-line... men for all del, ikke glem S-line innvendig...

hehe... du får uansett ha lykketil.

"Audi orginalt tilbehør kan tilby et stort utvalg av utstyr som gjør din Audi enda mer individuell. Se hvordan våre aluminiumsfelger ser ut på din bil med felgkonfiguratoren, og ta en titt på vår helt spesielle stylingpakke White & Black style og den karaktersterke offroadpakken."

Tilbehørsbrosjyre til din Audi - finner du her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har velg S-line både utvendig og innvendig ja :)

Alt ble presentert slik du sier der, men ikke noe utover dette.

Jeg husker til og med jeg spurte "hva annet snacks man kunne velge" og da dro han frem Drive Select etc etc.

Han gikk gjennom hele utstyrslisten med meg mens jeg satt der, men altså ikke ett ord ble nevnt angående "votex" stylingen.

Men det er egentlig ikke så veldig farlig. Bilen blir vel også LITT lavere med den stylingen på, da denne vel bygger litt nedover (slik jeg har på Touran'en) og jeg synnes denne egentlig er mer enn lav nok.

Nå har jeg jo 50mm. smidde fjører på Touran'en, men en Touran er jo også en del høyere orginalt også, så jeg tipper 30mm (som S-line senker) holder jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får deg en nydelig bil uansett Ove. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bilen blir nok veldig bra :)

Men hvis det er noen her som har forslag til små modifikasjoner ala Needlesweep og ledpærer i skiltlysene, så kom med det... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.