#1 Skrevet Januar 25, 2010 Min plan er og stille, tar med VagCom også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2010 Ta med verktøy til å skru ut interiøret ditt også da, siden det passer perfekt i bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2010 Ta med verktøy til å skru ut interiøret ditt også da, siden det passer perfekt i bilen min Greit, tar du med 20K i brukte 50 lapper som betaling da? Så du hadde kjøpt deg A6 ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2010 Ska prøve å komme meg ner. Ska preike med megler i 5 tiden, så får se kor lenge det varer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2010 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2010 Skal prøve å komme... Men dama har bilen i dag:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2010 Kommer jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...