Servoolje lekker ut av tannstangen. Dyrt å fikse, mulig å gjøre selv?

Anbefalte innlegg

Har hatt litt problemer med servoen i det siste, har etterfylt olje.. Oppdaget i dag at det renner ut olje fra mansjetten på tannstangen på venstre side. Bilen er en 1,9tdi A4 B5. Har lest litt om pakninger som lekker og fyller mansjetten med olje..

Er det en omfattende jobb å fikse selv? Må man bytte hele tannstangen eller kan man reparere den? Ser ny tannstang koster fem lapper på NBS.. Pris på å få dette fikset på et verksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme skjedde på A8n min i fjord. jeg fylte på omega olje og det har vært tett siden:) Der sprutte det olje!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vurderer å skifte så har jeg ei brukt liggende :) 1000kr + frakt. send meg en pm om du er interisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt tannsanga så blir det i orden, bare tull å drive å fylle på slik tettningsmiddel spør du meg. Det er bare å utsette prøblemet, og plutselig begynner det å lekke igjen og da kanskje mens du er på langtur og diverse slike ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det komplisert å bytte den selv? Hva koster det å få det utført på verksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.