#1 Skrevet Januar 23, 2005 Hei! Noe som har verktøy for å holde igjen reimhjulet som sitter på veivakslingen på en 2.2T ? Som du kanskje skjønner holder jeg på å bytte register-reim, og skulle veldig gjerne ha fått tak i noe slikt litt fort.... Går ut fra å sette den i gir ikke er noe kjapt trekk hvis du har noe sånt liggende, eller kjenner noe jeg kan låne av, kontakt meg på tlf 480 86 339 mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2005 På baksiden av motoren kan du sette fast svinghjulet med et skikkelig skrujern. Jeg har gjort det på flere biler med stor suksess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2005 På baksiden av motoren kan du sette fast svinghjulet med et skikkelig skrujern. Jeg har gjort det på flere biler med stor suksess. 5.gir og håndbrekk fungerer også. Pluss klosser rundt hjulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2005 5.gir og håndbrekk fungerer også. Pluss klosser rundt hjulene På VAG (Bilsentrum) anbefalte de å bruke 4.gir ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2005 5.gir og håndbrekk fungerer også. Pluss klosser rundt hjulene 4 gir og få hjelp av en kompis til og trampe på bremsene løsner garantert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2005 4 gir og få hjelp av en kompis til og trampe på bremsene løsner garantert da Var alene i garasjen så jeg fikk litt hjelp av vedlageret Eskild: De trodde vel du hadde 4-trinns 1.8s da vettu Hovedsaken er vel at du glatt løsner det uten spesialverktøy, MEN det er greit med en latmannsarm og 1,5meter forlengelsesrør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2005 Eskild: De trodde vel du hadde 4-trinns 1.8s da vettu Hehe, spørs det... Men når jeg skulle gjøre samme operasjon på min, så gjorde jeg som Knut Arne, satte ett kraftig skrujern inn på svinghjulet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...