#1 Skrevet Januar 25, 2010 (endret) Fikk tilbake toppene mine fra plansliping hos Oslo Sylinder Service idag, og tenkte jeg hvertfall kunne hive i de nye ventiltettningene, ventilene, løftera og kammene før jeg gikk hjem. Men da jeg skulle sette på de nye tettningene merka jeg at de var for store. Så de var jo bare å plukke opp igjen. Ikke var de til å få banka no mer innpå heller. Ringte møller og ba om riktig del, men i følge filmen dems har jeg fått riktig. Han sjekka også opp mange andre motorer både på VW og Audi, men alle hadde samme dele nr. Han momla noe om 8mm. Og jeg går ut i fra at det er stammen på ventilene som skal være 8mm. Men på ventilene mine er stammen på 7mm. Hva skjer? Hvem andre burde jeg forhøre meg med for å få tak i de rette tettningene? Noen som har vært borti dette før? Er litt krise, siden jeg ikke akurat vil tre på de gamle tettningene igjen. Edit: Kanskje en idé å legge ut riktig delenr. 027 109 675. Er da til 7mm ventilstammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...