#1 Skrevet Januar 25, 2010 Jeg har en Audi A6 1.9TDI 90hk 1996 modell med girkassekode CUT.Manuell 5 gir. Hva slags andre koder passer til denne bilen. Passer f.eks DHV girkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2010 Du må ha ha dieselkasse, bensinkassene har totalt feil utveksling. 5-trinns fra 2,5 tdi passer også, såvidt jeg husker. 6-trinns passer ikke, da giroverføringen er helt annerledes. Kasse fra Audi 80 av de siste modellene skal visstnok også passe, men det har jeg aldri sjekket selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2010 Du må ha ha dieselkasse, bensinkassene har totalt feil utveksling.5-trinns fra 2,5 tdi passer også, såvidt jeg husker. 6-trinns passer ikke, da giroverføringen er helt annerledes. Kasse fra Audi 80 av de siste modellene skal visstnok også passe, men det har jeg aldri sjekket selv. Hei, passer alle typer dieselkasser fra 94-97. I følge Møller vist de ikke noe om andre typer girkasser som passet. Kun orginalt sa de der. Orginalt er det CUT girkasse, men kan få tak i ei DHV girkasse. Vet du om den passer. Kommer fra en 96/97 mod A6 90hk diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2010 De to kodene ser like ut utenpå. Begge har diff 37/9 og begge er fra 1,9tdi, så utvekslingen er perfekt. Sjekk at drivflensene ser like ut, det er det eneste av betydning jeg evt kan tenke meg at evt kunne være endret mellom disse to kassene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2010 De to kodene ser like ut utenpå.Begge har diff 37/9 og begge er fra 1,9tdi, så utvekslingen er perfekt. Sjekk at drivflensene ser like ut, det er det eneste av betydning jeg evt kan tenke meg at evt kunne være endret mellom disse to kassene. Tusen takk for informasjonen. Hilsen Bjørn T. Hellestøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...