#1 Skrevet Januar 25, 2010 Hei. Jeg lånte en henger her om dagen. Den hadde tydeligvis en elektrisk feil. Blinklysene mine bak har nå sluttet å virke. Foran og på siden virker, men de blinker raskt. Har ikke fått noen feilmelding. Er det noen egne sikringer for bakblinkers? Har prøvd å lese i krestskjemaene jeg har, men har ikke blitt særlig klokere av det. Kan noen hjelpe meg. Bilen er en A6 Allroad 2,7L 2001. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2010 vært borti d samme med transport til sjefen da gikk pærene ver gang man plugga i hengern (med en eller annen el.feil) skjekka pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2010 Sjekket akkurat nå at pærene blinker, når jeg aktiverer alarmen. Det må være noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2010 Noen som har et godt tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2010 Sikring i blinklyskrele? Var dette som røk på min gamle mazda i samme situasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2010 Hvor sitter dette releet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2010 Usikker, derfor "?" er med, samt at jeg ikke vet om det er noen sikring der... kjenner ikke den bilen, så kan ikke heller bidra med noe helt spesifikt. beklager - håper jeg fikk noen til å tenke litt på det, som kan hjelpe deg! Har du fått noen til å lese ut feilkoder? kan jo være noe med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2010 Noen som har et godt tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2010 Fant en tilsvarende sak her på forumet. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82420&highlight=blinklys+a6 Har fått tilbake blinklyset, men på en midlertidig måte. Det var så kaldt ute, at jeg tar resten til helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...