#1 Skrevet Januar 26, 2010 Hei, har nå sett meg veldig lei på og prøve og feile angående tåkelysene i bilen min, har sålangt kjøpt og prøvd et vanelig 55W kit, et vanelig 35w kit og nå et 35W digital slim kit, men ingen fungere slik dem skal, første sekundene de er tent er de helt fin, så begynner de og blinke noe forferdelig (type strober..) noen som vet hva grunnen til dette er? og enda viktigere, hvordan jeg blir kvitt problemet? Bilen er en 09 A3 Sportsback.. Tusen takk for all hjelp jeg kan på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2010 Har du prøvd å vente noen sekunder fra du starter bilen til du setter dem på? Har hatt litt av samme problemer selv, men der har blinkinga startet med en gang jeg har fyrt bilen og satt på xenon tvert. Tror de er kresne på volten ved oppstart. Går ut i fra at det er billig xenon alle kitta du har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2010 Høres ut som billige kit dette. Må ha skikkelige trafoer som tar can bus på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2010 Du kan også prøve med en motstand/wirefiks, som skal ifølge sidene til Dybvik Trading kunne fjerne diverse feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2010 Å bli kvitt problemet er meget enkelt. Monter orginale lys pærer å kjøyr lovlig!! Hei, har nå sett meg veldig lei på og prøve og feile angående tåkelysene i bilen min, har sålangt kjøpt og prøvd et vanelig 55W kit, et vanelig 35w kit og nå et 35W digital slim kit, men ingen fungere slik dem skal, første sekundene de er tent er de helt fin, så begynner de og blinke noe forferdelig (type strober..) noen som vet hva grunnen til dette er? og enda viktigere, hvordan jeg blir kvitt problemet? Bilen er en 09 A3 Sportsback.. Tusen takk for all hjelp jeg kan på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2010 Har du prøvd å vente noen sekunder fra du starter bilen til du setter dem på? Har hatt litt av samme problemer selv, men der har blinkinga startet med en gang jeg har fyrt bilen og satt på xenon tvert. Tror de er kresne på volten ved oppstart. Går ut i fra at det er billig xenon alle kitta du har prøvd? Det er det samme uansett, og er kun det siste som har vært av billig kvalitet.. Angående orginale halogen lys, så ser det rett og slett helt for jævelig ut når man har orginale led parklys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...