#1 Skrevet Januar 26, 2010 (endret) Trenger 6 stk flaggvakter til treffet! Blir kun 1 vakt på 2 timer under treffet. Resten har du fri!! Du kommer da inn gratis på treffet! Spart 300 kr for 2 timer! Skriv her eller send meg en PM!! - Mats Remi Nordheim - Sindre (Fettern til audun) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Med 1 vakt på 2 timer i strekk så gidder ikke jeg værtfall, jeg sto rundt 1 time i strekk i fjor, da var det riiimelig kaldt og ekkelt der ute for å si det sånn.. værtfall hvis det er litt vindtrekk i lufta! Men derimot så melder jeg meg lett frivillig til 2 ganger 1 time.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Hvordan man står er samme for meg, men trenger noen som kan stå 2 timer totalt da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2010 Skriv meg bare opp du! Har jo stått hvert år, egentlig en helt grei jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2010 Vintertreffet er nå kun få dager unna! Trenger fortsatt flaggvakter så ta bare kontakt med meg på treffet! Jeg kjører rundt i en 2010 mod transporter med gul lys på taket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2010 æ kan stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2010 Hehe, visste ikke at jeg var satt opp som flaggvakt, men ok! Skal jo jobbe for det meste uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...