Offset (et) 0 på golf 2, er dette mulig? Noen innvendinger på disse felgene?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, er dette mulig og få til med senk og g60 hjulbuer?

Sett meg ut noen felger, blir da enten 15x8 eller 16x8, mest sansynlig 15x8.

Men disse lages kun i et 0 : dum :

Noen her som har peil på om dette funker overhodet?

Har sett dem på en golf 2 før, men ikke noe mye senk på den..

Håper på svar fra noen av dere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo an å dreie av senteret på felgen, hvis du absolutt må ha slike : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo an å dreie av senteret på felgen, hvis du absolutt må ha slike : rolleyes

Vil altså si at det ikke er noen suksess med slike og senk da...

Står på nettsiden demmes at dem skal passe på g2, men syntes det hørtes brutalt ut med ET0!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 9x15 et1 bak på min golf og den er senket endel. går uten problem for meg, men nå er bakskjermene valset ganske mye også får å få dette til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 9x15 et1 bak på min golf og den er senket endel. går uten problem for meg, men nå er bakskjermene valset ganske mye også får å få dette til.

Valsing/kapping er det ingen ting i veien for, bilen står ikke ferdig uansett den så.. :)

Men dette vil da funke bak da tydligvis, men hva med forran da? ET har du på din der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x15 passer fint med et 15 og går godt under vanlige gti hjulbuer. så med et 0 og G60 breddere samt litt kapping går det uten problemer i hvertfall.

EDIT:

8x15 et15 på golf 2 med gti breddere ;)

rolfsburg_1.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig for gode svar :) spørs vel kanskje om det ikke blir bestillt felger da :)

Hva med dekk dim på 8x15, anbefalinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195.45.15 er gull. Toyo Proxes gir fin strekk og er gode dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195.45.15 er gull. Toyo Proxes gir fin strekk og er gode dekk.

Takker og bukker:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kamerat prøvde noen Lexmaul Exip 9x15 på en mk2 med 60 senk. Jeg mener innpress var et3 på disse. Dette stakk litt utforbi, så tror nok det skal gå med 8x15 et0 + valsing. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kamerat prøvde noen Lexmaul Exip 9x15 på en mk2 med 60 senk. Jeg mener innpress var et3 på disse. Dette stakk litt utforbi, så tror nok det skal gå med 8x15 et0 + valsing. :)

Håper og ber jeg nå på at dette skal gå:tilber:

Se om jeg kan få noen til å photoshoppe litt for meg før jeg bestemmer meg 100%..

Kjipt å bestille fra over dammen og det ikke funker også:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik ser 8" ET 0 ut bak :) gummi'n er 155-70 så den er ikke representativ!

IMG_0108.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Ser jammen skummelt ut :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menne, om jeg bruker et +38, det må da vel funke med spacere, eller blir det omvendt? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs på hva slags understell du skal kjøre med. Men du kommer nok til å få problemer med plass innover uten å måtte space veldig mye. Skal du uansett ha g60 breddere ville jeg nok heller gått for et0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha g60 bredding ja, bare veeeldig redd for at det blir for mye med et0 alikevell :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må uansett ha hjulene for å tilpasse buene før bilen ferdigstilles. Da finner du fort ut om noe må endres. Husk at det går ann å dreie av senter på felgen som regel og dermed få mere et. Jeg tror absolutt ikke du får problemer med et0, G60 bredding og massering av buer deretter. Du må såklart kappe ut en del i buene men desto mere bøllete blir det når bilen blir såpass bred og lav ;) min var senket rundt 100mm med et15 og hadde bare massert litt samt bare Gti bredding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kapping er jo liksom ikke noe problem, for bilen er jo langt ifra ferdigstillt enda så...

Blir vel til at jeg bestiller tenker jeg..

Hva synes dere her om felgene da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å en ting til her, burde jeg gå for 15x8 eller 16x8?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha 90-look ville jeg gått for 16".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ment å ha det ja.. Bare tenkte på plassmessig og slik jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns felgene var tøffe jeg. men med svart senter er det greit å være litt omtenksom med fargevalget på bilen ellers ;)

nå er jeg selv fan av 15" men med G60 breddere så syns jeg det absolutt er kledelig med 16" . Det er generelt en smaksak det der og går jo litt på hva slags inntrykk du vil ha av hjulene og hva de skal gjøre på bilen. Bilen vil jo få et mere tyskerstuk med mindre felger og du vil nok få små om ingen høydeforskjell etter som du må velge dekk med lavere profil på 16" uansett. Gå etter det du føler passer selv.

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:)

Ja, fargen ser man jo i prosjekttråden min da, java grønn også blir det vel svartblank 90 fangere og breddere :)

Derfor jeg tenkte på at svart senter kanskje hadde blitt bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen formeninger om disse ikke skulle passe på golf 2?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16x8-SPORTMAX-BLACK-002-WHEELS-XXR-RIMS-AE86-E30-MIATA-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3f010484bbQQitemZ270600012987QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Fy fader for en link det ble :o Har ikke lært meg hvordan man legger inn link enda :P

Å hvilken dekk dim anbefaler dere? 16*8 felger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.