Offset (et) 0 på golf 2, er dette mulig? Noen innvendinger på disse felgene?

Anbefalte innlegg

Passer de. Plass får du alltids også, med tips som andre har nevnte før meg her;)

8x15 ET2 på min bak:

IMG_0370.jpg

Og 8x15 ET7 foran:

IMG_1460_1.jpg

G60-breddere og "modifiserte" hjulbuer.

Hva angår dekkdim, ville jeg ha gått for 195/40. Smalere enn det ser ikke bra ut når man ser bak bilen - her snakker vi sykkeldekkk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der du :) Driver å vurderer sterkt å kjøpe meg sånne for denne sessongen hvertfall. Så får jeg heller se om jeg snubbler over noe annet etter hhvert. Målet er nå først og fremst å få den på veien hvertfall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har noen meninger om disse på golf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er kule og billige de, men vær OBS på Sportmaxx - har ikke den beste kvaliteten, og dette har skjedd flere:

wheel3.jpg

wheel2.jpg

Hvor stort budsjett har du satt av å bruke på felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Au da! Hmmm... : klø :

Vel, har ikke så kjempe mye å bruke nå egentlig, men rundt 6k, give or take kanskje..

Har vurdert Rh Cup men..

Kunne ha brukt slike sorte som man ser bilde av når bilen står på henger, men tror dem blir lit smale uten at

jeg har sjekka nøyaktig hvor brede dem er. Men er no jæklig med kast i dem og ikke har jeg senterringer som passer heller så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.