Anbefalte innlegg

hei, lurer på om det går an å få tak i nye deksler med hull til grøftelys i som kan være i frontfangeren(original) ?

 

eller må jeg ha meg en ny fanger for å få til dette her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem og få til i org. fangeren. jeg gjorde det med min nå for en stund siden.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

Her er de jeg kjøpte. Litt sliping på kantene for å få passformen, men vises ikke når de er montert.

disse har pære inkludert, men jeg annbefaler å bytte til svakere pærer/xenon/led på grunn av varmen, og da sprekker lykten rimelig fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to orginale grøftelys i strøken stand til salgs..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to orginale grøftelys i strøken stand til salgs..

 

med grill osv ?

eventuelt hva blir pris ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke med deksler, kun tåkelysene. er mottakelig for bud. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem og få til i org. fangeren. jeg gjorde det med min nå for en stund siden.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

Her er de jeg kjøpte. Litt sliping på kantene for å få passformen, men vises ikke når de er montert.

disse har pære inkludert, men jeg annbefaler å bytte til svakere pærer/xenon/led på grunn av varmen, og da sprekker lykten rimelig fort.

Jeg lurer også på å kjøpe et par slike. I mine orginale deksler er det "luftehull" mens de på ebay er helt tett. Har det noe å si?

Tenkter på luftgjennomstrømning. Jeg har en a4 b5 sedan, hvis det har noe å si!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt de som er på ebay, men enda ikke montert dem. skal kansje selge disse, så at USA modellen "pre facelift" har grøftelys! men har enda ikke funnet disse dekslene på ebay i usa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør ikke noe for min del at de ikke er luftehull der, viser ikke uten at du står 1 meter fra bilen. funker fett for meg :) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør ikke noe for min del at de ikke er luftehull der, viser ikke uten at du står 1 meter fra bilen. funker fett for meg :) !

 

Tror Alexander tenker på lufting mot intercooleren. Det er ikke no problem den får mer enn nok luft fra undersiden av fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med vinkelsliper og en kald pils litt tidlig en grillkveld på vårparten så er det åpning mellom rillene;). Er da lov å være litt kreativ, selv med nye deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Alexander tenker på lufting mot intercooleren. Det er ikke no problem den får mer enn nok luft fra undersiden av fangeren.

Takk for svar. Da var grøftelys bestilt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte sånne griller på møller nå nylig, 400kr for begge 2 på venstre siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør bytte ut selve lykten, min sprakk å pærene ryker i et sett.. noen som vet om noe jeg kan erstatte med? :)

helst noe som jeg kan stappe xenon i! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine sprakk raskt de også, tror pærene blir alt for varme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, så at pæren også hadde sprokke som tyder på at det blir for varmt, jalla ebay reflektor osv, men som sagt, hvor kan jeg finne noen kvalitets reflektorer som er jeg kan ha xenon i? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit pris eller delenr på de usa-grillene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit pris eller delenr på de usa-grillene?

 

http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21

 

Her er en som har montert US grøftelys, siste side har bestillingslisten..

Har letet på nettet uten og finne noen som har varen på lager :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.