#1 Skrevet Januar 27, 2010 Jeg har jo som de fleste kanskje har fått med seg her inne nå bestillt meg en Audi A4 Avant 2.0TFSI 180HK. Multitronic og lurer på om det er "lov" og bytte til Xenonpærer med litt blåere lys? Hva koster evt. dette, og kan dette byttes av en under middels bilkyndig person? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2010 hei, ja det er lovelig å bytte pære. men, vil ikke anbefalle deg noe mer enn 6000k i nærlyset. jeg satt inn dette på min for noen dager siden og det ble blått nok. stort sett rimelig grei skruing. du må ha ut lampa for å bytte pære på disse. mitt tips er å prøve å få tak i noen orginale osram pærer. for mange sliter med at det er vanskelig å få begge til å tenne dersom du setter inn uorginale. (som jeg gjorde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2010 Okay... Takker så mye for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2010 (endret) Jeg byttet akkurat til 6000k pærer på min A3, og synes det ble perfekt farge... (har samme fargen på både tåke og fjern også da..) (uorginale, men ingen problemer enda iallefall...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...