Kan man sjekke om styreenhet er gåen?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli desperat her nå. Sliter fortsatt med passaten (93 mod 16v) Trodde først det var den duppen ved siden av coilen som køddet men den gang ei. Har forsket litt mer idag og kommet fram til at ledningen med impulser er jordet. Selv har jeg tro på at styreenheten er deffekt men koster litt så vil være sikker. Snakket med skien bil og han mekanikeren jeg snakket med der snakket om hallgiver. Men om den er deffekt skulle vel ike impulsledning fra styreehnet vært jordet? Skal å sies at jeg har greit med strøm på - ledning på coil når bilen går. Varierer med turtall men ligger fra 14 -19v.... All annen strøm i bilen er normal....Alle tips taes imot med stor takk:)

(har prøvd en styreenhet jeg fikk lånt her i vinter men den hadde ikke samme delenr og var fra en 87 mod 16v så er vel ikke samme som til 9a?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vag-com skal finne ut om styreenhet er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

igrunn lei av å leite etter feil på passaten nå så den skal til doktoren(verksted) på tirsdag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk. får høre hva de sier på onsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.