#1 Skrevet Januar 27, 2010 Nå har jeg og min kjære blitt lykkelige eiera av en A4 stsjonsvogn:) Men den er for høy syntes jeg, så jeg trenger råd og tips til senking: klø : Det er S-line understel på den. Tar imot bilder å forklaringer og tips til steder det lønner seg å handle deler. På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2010 Anbefaler justerbart først som sist. Det er enkleste måten til å bli fornøyd når det gjelder senking. Senk kan du få kjøpt rimeling gjennom Håkon Sandberg (Parts&Retards) eller Tom Are Andresen (Andresen Trading). Begge her inne på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2010 Et rimelig alternativ er fjærer fra H&R ! disse senker 45mm . Ingen erfaring med dem selv , men flere på forumet her skryter av dem Min anbefaling er å gå for et justerbart senkesett ! Da får du det helt som du vil ha det Jeg har KW på min å er veldig fornøyd med det settet , men det finns jo flere gode alternativer å velge i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...