#1 Skrevet Januar 27, 2010 Hei! Har nylig kjøpt meg en Audi s3 1999 mod. Merket etter noen dager at den fusker litt i 5 og 6 giret, er ikke mye. Bilen har aldri vert chippet eller noe i følge forrige eier. Har søkt litt på forumet angående det, fant ikke så masse. Ser noen har hatt litt problemer med luftmengdemåleren. Kan det være luftmengdemåleren min som er på vei til å bli dårlig? Plugger? Coil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Hvis det skjer på lave turtall med mye belastning på høye gir, så ville jeg holdt en knapp på lmm. Hvis pluggene begynner å bli gamle så er det jo ikke noe å lure på, bare å bytte Gratulerer med kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Takk:) Er helst ved lave turtall og høyt gir. Skal prøve å skifte plugger og lmm. Er det vanskelig å skifte lmm på denne bilen og hvor ligger den? Har ikke skrudd noe særlig på audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 bytt pluggene først du. er ikke vits å bytte lmm uten videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2010 Skal prøve det først Takk for hjelpen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...