#1 Skrevet Januar 28, 2010 En kammerat har en a4 med 1,8t motor. I går begynte den å lage en lav lyd - lignet på dårlig reimer i følge han alt var ellers normalt. Lyden forsvant igjen , men så begynte bilen å gå MEGET dårlig. Det virker ikke som om det er turbotrykk i hele tatt. N75 ventilen fungerte når jeg satte spenning på den. Det var 5 volt inn på den målt med multimeter. ( det er vel pulserende spenning på denne- så det kan stemme? ) Kan det være turboen som er defekt ? ( står fast) Når jeg prøvde den i går så løsnet den i et par sec - da syntes jeg det var en del lyd i turboen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 En kammerat har en a4 med 1,8t motor. I går begynte den å lage en lav lyd - lignet på dårlig reimer i følge han alt var ellers normalt. Lyden forsvant igjen , men så begynte bilen å gå MEGET dårlig. Det virker ikke som om det er turbotrykk i hele tatt. N75 ventilen fungerte når jeg satte spenning på den. Det var 5 volt inn på den målt med multimeter. ( det er vel pulserende spenning på denne- så det kan stemme? ) Kan det være turboen som er defekt ? ( står fast) Når jeg prøvde den i går så løsnet den i et par sec - da syntes jeg det var en del lyd i turboen... Har dere sjekket tenningsmodulen? Høres ut som det ligner på de feilene jeg hadde da min sluttet å fungere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Tenningsmodulen er omtrent ny - ble skiftet for ca en mnd siden. Men bilen går helt rent denne gangen, bare så utrolig dau. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...