Anbefalte innlegg

En kammerat har en a4 med 1,8t motor.

 

I går begynte den å lage en lav lyd - lignet på dårlig reimer i følge han alt var ellers normalt.

Lyden forsvant igjen , men så begynte bilen å gå MEGET dårlig.

Det virker ikke som om det er turbotrykk i hele tatt.

 

N75 ventilen fungerte når jeg satte spenning på den.

Det var 5 volt inn på den målt med multimeter. ( det er vel pulserende spenning på denne- så det kan stemme? )

 

 

Kan det være turboen som er defekt ? ( står fast)

 

 

Når jeg prøvde den i går så løsnet den i et par sec - da syntes jeg det var en del lyd i turboen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kammerat har en a4 med 1,8t motor.

 

I går begynte den å lage en lav lyd - lignet på dårlig reimer i følge han alt var ellers normalt.

Lyden forsvant igjen , men så begynte bilen å gå MEGET dårlig.

Det virker ikke som om det er turbotrykk i hele tatt.

 

N75 ventilen fungerte når jeg satte spenning på den.

Det var 5 volt inn på den målt med multimeter. ( det er vel pulserende spenning på denne- så det kan stemme? )

 

 

Kan det være turboen som er defekt ? ( står fast)

 

 

Når jeg prøvde den i går så løsnet den i et par sec - da syntes jeg det var en del lyd i turboen...

 

Har dere sjekket tenningsmodulen? Høres ut som det ligner på de feilene jeg hadde da min sluttet å fungere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenningsmodulen er omtrent ny - ble skiftet for ca en mnd siden.

 

Men bilen går helt rent denne gangen, bare så utrolig dau.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.