#1 Skrevet Januar 28, 2010 Hei Noen som kan ta et bilde av hvordan panser demperen er montert på en A4 B5, fikk tak i en brukt en men fatter ikke hvordan den er montert.. Har aldri hatt panserdemper på kjærra så lenge jeg har eid kjærra iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Jeg kan ta bilder av min etterpå, hvis ikke noen fikser det før da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Høres flott ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2010 Slik sitter den festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2010 var det jeg ante meg, tullingen på et bilopphøggeri har sendt meg feil, fikk en som va ca 20cm lang, fikk ikkje den til og passe der iallefall... Men takk for bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2010 var det jeg ante meg, tullingen på et bilopphøggeri har sendt meg feil, fikk en som va ca 20cm lang, fikk ikkje den til og passe der iallefall...Men takk for bilde Ja da har du nok fått feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...