Noen som har byttet til S-line front på A4 B6?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte litt på om noen har byttet fronten sin fra orginal til S-line på sine A4 b6'r? Har lest litt sider fra usa der det går an å bruke orginal overdel med mod på undersiden av overdelen.

Er det noen som har gjort dette selv og kanskje kan utdype litt hvordan det gjøres? Hvordan det er med kutting etc.

Bilen blir satt inn på verksted på mandag og jeg tenkte da å få bytta den skadde orginale leppa til en S-line for å piffe opp utseende litt:)

Verkstedet må vite hvordan mod'n gjøres for at de skal ta på seg jobben, og for å spare mye tid. Så sitter noen med bilder som viser tydelig hva som må kuttes hadde dette vært kjempefint:)

Lurer også på om orginale nedre griller passer når man har modifisert fronten på dette viset? Eller må man ty til hjemmelaget som fort kan bli stygt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.