Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å si meg hvor jeg kan få kjøpt sort blank såkallet pianolakk?

Jeg skal lakkere speil og bakrutesenker. Er dette noe jeg kan bruke spray til? Noe jeg kan gjøre selv? Eventuelt om jeg kunne fått vite hvordan :)

Thank you :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du svarer i grunnen selv.

Sort blank er fin å bruke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadesenteret på Kaupanger kan blande hvilken som helst lakk du vil ha, og hive den i sprayboks for deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadesenteret på Kaupanger kan blande hvilken som helst lakk du vil ha, og hive den i sprayboks for deg :)

Da vet jeg det :D takk takk! Alt jeg trengte : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problem :) Husk plastgrunning!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å oppnå ekte piano finish må du nok hive på mange strøk med klarlakk, våtslipe utallige ganger inn imellom strøkene og buffe det noe sinnssykt opp etterpå...ellers blir det "bare" blank svart hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å oppnå ekte piano finish må du nok hive på mange strøk med klarlakk, våtslipe utallige ganger inn imellom strøkene og buffe det noe sinnssykt opp etterpå...ellers blir det "bare" blank svart hehe...

hehe! skjønner. Tror det er blank svart det heter da:) fmen jeg må få det likt i vertfall:) har bestilt film hos carmelon, så kanskje han vet fargekoden på filmen. Skal ha taket mitt sort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! skjønner. Tror det er blank svart det heter da:) fmen jeg må få det likt i vertfall:) har bestilt film hos carmelon, så kanskje han vet fargekoden på filmen. Skal ha taket mitt sort.

Skal du legge på filmen på taket selv?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du legge på filmen på taket selv?: klø :

Har en kompis som driver med slikt, så det er han som skal gjøre det for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som driver med slikt, så det er han som skal gjøre det for meg :)

Ah, nice :) Gleder meg til å se resultatet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bruke folie på bakrute senkeren og speilene ? pleier jo å være rimelig tøyelig ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bruke folie på bakrute senkeren og speilene ? pleier jo å være rimelig tøyelig ?

Det har jeg egentlig ikke tenkt på, men det kan jo kanskje vere en god ide:) får prøve meg litt frem tror jeg! Takk til alle!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fargekoden du vil ha forresten er Volkswagen L041 også kalt klavierschwarz, den er helt svart og fin :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.