Anbefalte innlegg

Alt alt alt for liten for og drive en muttertrekker, men vis du ikke er ute etter og bruke mange tusen, så kjøp 2 stk av den til 1249,- Leverer mye mere luft enn den ene på 3hk, får dobbelt så stor tank tilsammen, og man kan ta med seg den ene vis man en gang får bruk for luft til snekring etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en dyr (jeg syns 3k er dyrt) muttertrekker, og den dras knapt av den dritten fatter kjøpte på Mekk for 2år siden.

Typisk slik billigsak, med liten tank og enda mindre motor. Det betyr at jeg først må løsne boltene med latmannsarm, og så bruke trekkeren på resten. Det syns jeg blir for dumt egentlig..

Tommelfingerregelen må være: kjøp en som er hakket større og dyrere enn det du tror du greier deg med, og vær ikke redd for å sjekke finn.no for gode bruktkjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk er at 1 sylindra stempelkompressor leverer ikke nok luft, og de er heller ikke laget for og gå kontinuerlig. Får og bruke muttertrekker må man vel ha den minste reimdrevet til 5700 ca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein kgk 40/20 denne fungerer suverent til muttertrekker. Ikkje problemer i det heile tatt.

2 hk med 40 liter tank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips folkens, får tråle finn.no og sjekke litt da.. må da være noen som har noe brukt stående å støve ned..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min fra Moe & Co i Bergen.

Det er en med 100l tank, 400l/min, opp til 10 bar.

Da ble det skikkelig fart i muttertrekker'n!

Den er vel 6-7 år gammel nå, brukt mye men funker like bra.

De har en relativt lik modell til 3.490 så jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min fra Moe & Co i Bergen.

Det er en med 100l tank, 400l/min, opp til 10 bar.

Da ble det skikkelig fart i muttertrekker'n!

Den er vel 6-7 år gammel nå, brukt mye men funker like bra.

De har en relativt lik modell til 3.490 så jeg

3 fas? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.